Kiwi !!!!! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu Kiwi !!!!! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu

Kiwi !!!!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

08 Juli 2011 | Nederland, Huizen

Ik ben blij jullie allen te kunnen vertellen dat ik toch WEL een kiwi zal worden en toch naar Nieuw Zeeland ga voor mijn stage!!! Na veel verdriet en boosheid heb ik het uiteindelijk toch gehaald!!! Ze hebben mijn tentamen opnieuw nagekeken en daaruit bleek dat ik toch een voldoende had gescoord!! YESYESYES!
Op dit moment wacht ik op mijn visum, zodra ik die heb ben ik klaar om te vetrekken en zal ik 1 Augustus starten met mijn stage at the huka lodge!!
Ik zou zeggen tot over 3 weken vanuit down under!
En veel knuffels voor de lieve mensen om mij heen!

  • 08 Juli 2011 - 14:41

    Henk:

    JA,JA, dat waren heftige dagen. Je moeder is 10 kilo afgevallen en ik heb giga wallen van het slechte slapen. Voordeel is wel dat je elkaar wat vaker ziet.
    Gelukkig is alles goed gekomen en krijg je wat je verdiend.

    Vandaag je kamer in Amsterdam leeggehaald. Wat een gezellige bende.
    Weer wat afgesloten.

    Rachel, al was je heel verdrietig, je hebt je in een aantal dingen super professioneel gedragen.
    Klasse, enne........ je weet het hé?
    Liefs


  • 08 Juli 2011 - 20:38

    Mirjam (mam Rachel):

    Zoals ik al zei lieve schat, no pain no glory! Wat een uitdaging ga je tegemoet.
    Vandaag je kamer leeggehaald in Amsterdam, heerlijk een afsluitende borrel gedronken met je fantastische studievriendinnen. Op zo'n moment is het leven echt een feestje. Dikke kusssssssssssssssssssssssss

  • 08 Juli 2011 - 20:49

    Ilja:

    Super!! Echt leuk! en heel spannend!
    Heb er nu al zin in weer al je verhalen te lezen!

    Heel veel plezier! Liefs

  • 01 Augustus 2011 - 20:25

    Melanie:

    Jaaaaa chick wanneer komen de eerste foto,s ben heel benieuwd ook naar je eerstr ervaringen! En ik wil graag even met u skypen!
    Ben beniuewd!
    Xxxxxxxx joe genieten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Na mijn Amerikaanse avontuur ga ik nu het volgende avontuur weer aan: ik ga stage lopen in Nieuw Zeeland:D:D

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 67689

Voorgaande reizen:

29 Juli 2011 - 11 Februari 2012

Stage Huka Lodge New Zealand!

10 Augustus 2008 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: