Aangenomen in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu Aangenomen in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu

Aangenomen in Nieuw Zeeland

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

12 Juni 2011 | Nederland, Huizen

Hallo allemaal,

Ik ga jullie voor een tweede keer vermaken en op de hoogte houden via mijn blog. Dit jaar gaat de reis net iets verder dan de vorige in Amerika, ik ga namelijk naar Nieuw Zeeland!!! Verder kan ik ook niet eigenlijk.

Ik moet voor school 19 weken opstage in het buiteland. Ik heb vanmorgen via skype mijn sollicitatie gehad met de duty manager van de Huka Lodge. Heel spannend natuurlijk allemaal, maar aan het eind van het gesprek kreeg ik de mededeling dat mijn contract toegestuurd zou worden en ik kon beginnen met mijn visum aan te vragen.

Ik begin op 1 augustus, maar het zit wel in de planning, aangezien het een heeeeeeeeeeeele lange vlucht is, om een tussenstop van 2 dagen te maken. Ik weet nog niet waar, misschien Shanghai, Hongkong of iets in die richting. Ik kom ergens half January terug. Dat is tot wanneer ze me willen hebben tenminste.

Als jullie zelf even willen zien waar ik heen ga staat hieronder de link naar de website:
http://www.hukalodge.co.nz/

Ik moet nu nog even keihard school gaan knallen, zodat ik genoeg punten heb om op stage te mogen, maar het begin is er in ieder geval! Ik ben aangenomen en dt geeft mij meer motivatie dan ooit!

To zover deze blog, I will keep you posted!




  • 12 Juni 2011 - 20:47

    Marjon:

    Jezus! Wat snel en wat ver weg! Maar natuurlijk wel super voor jou!! Heb ook al even de website bekeken, en dat ziet er helemaal niet slecht uit....Nu zorgen dat je de benodigde punten binnenhaalt, maar dat gaat vast wel lukken. Heel veel liefs en tot gauw, Marjon

  • 12 Juni 2011 - 21:21

    Anita:

    Lieve Rachel,
    Wat super tof voor je dat je naar NZ toe gaat!!! Top, weer een zeer positieve aantekening voor op je cv.
    En je weet het.... De ervaringen die je opdoet zijn mooi meegenomen en neemt niemand je ever weer af.
    Ik gun het je van harte lieverd en blijf graag via je blog op de hoogte!! Lets keep in touch! Dikke kus en vast veel voorpret voor je vertrek naar de kiwi's.

  • 13 Juni 2011 - 10:17

    Melanie:

    Ik hoop zo dat dit weer een WIJS avontuur gaat worden! Maar je begrijpt dat dit natuurlijk wel een beetje dubbel voor me is! Mis je enorm! Voordat je gaat moeten we dus wel nog even wat quality time plannen! Tot snel Tok! Liefs Melaniexxxxxx

  • 16 Juni 2011 - 13:48

    Henk:

    Hoi lieverd,
    Ja, ja, het gaat weer gebeuren. Het zal weer stil worden in Huizen en Amsterdam. Vele tranen zullen biggelen over de wangen van je geliefden. We zullen je missen, maar we gunnen het je zo. Je doet het ook zo goed op school, dus nou en???
    En trouwens wat is nou 5 maanden als je 10 maanden gewend was?
    Ik vind het zo TOP voor je!!

    Je zult er voor ons ook weer een feest van maken met die waanzinnige verhalen van je. ik kijk er al naar uit.
    Nu eerst even sparen voor reis en auto. Het komt allemaal in orde.
    Ook mag ik dan weer besluiten met, enne...... je weet het hé?
    Liefs van je trotse vader

  • 18 Juni 2011 - 20:22

    Maya:

    te gek dat het gelukt is! dat hotel is echt waanzinnig, heb je daar ook een kamer of is er en apart onderkomen voor de stagiairs? Het is dat nieuw zeeland wel heel ver vliegen is maar anders zou ik graag even langs komen

    maya

  • 19 Juni 2011 - 19:26

    Rachel:

    Heej maya! k was al op een reactie van jou aan het wachten;) Hoe was the big USA?
    We hebben daar een groot huis met drie slaapkamers, dus dat is heel fijn. Ik hoop op de masterbedroom aangezien ik tot nu toe de enige ben die is aangenomen, die heeft een eigen badkamer! Dus hopen maar...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Na mijn Amerikaanse avontuur ga ik nu het volgende avontuur weer aan: ik ga stage lopen in Nieuw Zeeland:D:D

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 67681

Voorgaande reizen:

29 Juli 2011 - 11 Februari 2012

Stage Huka Lodge New Zealand!

10 Augustus 2008 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: