Halloween!!!+3maanden alweer!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu Halloween!!!+3maanden alweer!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu

Halloween!!!+3maanden alweer!!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

03 November 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Sorry voor het lange wachten! Een boel smsjes later en allemaal reacties of ik nog leef zal ik dan maar een nieuw berichtje plaatsen voor iedereen!:) Ik was heel druk, wees blij dat ik me dus niet verveel;)
Vorige weekend zou ik naar een spookhuis gaan, maar het regende onwijs hard en aangezien je moet lopen buiten en als uitzondering eens niet een auto gebruikt voor alles(hier rijden ze zelfs van de supermarkt naar de groentenboer 5meter verderop, lopen, kennen ze dat woord wel???) zijn we gaan lasergamen! Ik ben natuurlijk 2e geworden van een groep van 15 man:D Verder relaxt weekend gehad en gewoon lekker rustig aan gedaan en ik moest leren voor mijn midtems.(waar je achteraf gezien zelf zonder te leren een voldoende voor kunt halen) Dat is hetzelfde als je eindexamen, maar in het midden van je semester krijg je ook een tussendoors examen. Maar nu deze week heb ik ze terug gekregen en heb ik op al mijn 'examens' een 97% gehaald! Een dikke A dus. Ik begin mijzelf bijna slim te vinden hier joh;)
Het hockeyseizoen is ook over, we hebben in de playoffs in onze 3e wedstrijd verloren! In de playoffs zijn we elke keer bij een steen gaan bidden, het is een soort geluks steen en elke keer gingen ze een gebed op zeggen en moesten we de steen een kus geven!(zie foto) Een tand van een meisje uit mijn team werd er de laatste wedstrijd uitgeslagen met een bal en aangezien ik naast er stond zat ik daarna ook onder het bloed, je mag niet verder spelen met bloed op je kleding of lichaam omdat dat ziektes zou kunnen veroorzaken(lekker amerikaans weer, dramaaaaaaaaa). Hockey is dus over, maar halverwege deze maand hebben we nog een ere avond ofzo met trofe's en leuke foto's en waar iederee zeg helemaal netjes maakt!
Ik begin in december met indoorhockey!
Afgelopen vrijdag was het dan eindelijk Halloween!!!Ja Maya ik heb het overleeft hoor;) Op school waren veel mensen al lekker eng verkleed en zelfs leraren liepen erbij als spoken of andere enge dingen! Ook alle huizen in de buurt zijn helemaal versiert als spookhuizen, tuinen met enge skeletten en mummies en overal liggen gesneden pompoenen met enge figuren. Het was het plan dat wij het ook zouden doen, maar we stelde het steeds uit, dus we hebben de pompoen, maar niet versiert ofzo! Zoals gezegt zouden wij dit weekend naar Towson(Baltimore)college gaan en het weekend bij Kristyn(ouderehostzus) slapen! Aangekomen daar leek het weer op Nederland, het was druk en ik zag geen grote maisvelden en middle of nowhere's, het was lekker lokaal! We waren met een groep meiden verkleed als pinppong girls(zie foto's, voordat iedereen vraagt wat BAMF betekent, het betekent BAD ASS MOTHER F*CKER, natuurlijk tegen the dresscode dus niet draagbaar naar school)(halloween hoeft niet persee eng te zijn, het gaat meer om het idee verkleed te zijn). Je kan het je bijna niet voorstellen dat studenten van allemaal 19/20 jaar oud serieus allemaal verkleed rond lopen en helemaal into halloween zijn! Iedereen is heel druk bezig met een outfit vinden en het is gewoon heel grappig en leuk. We zouden naar een groot halloween feest in Baltimore gaan, maar der bleek een beruchte 'gang' te zijn 'the bloods and the crypts'. Als je lid wilt worden van een 'gang' moet je iemand vermoorden. Dus dat werd het dus niet, ik wil geen vrijkaart naar de dood namelijk, achteraf zijn er 6 mensen vermoord en heeft de politie het hele feest ontruimt! We zijn dus uiteindelijk naar een ander halloween feest gegaan, was gezellig, vooral omdat echt iedereen verkleed is en gewoon lol heeft in hun out fits! Na een nacht met 15 mensen in een studentenkamer van 5 bij 5 op een keiharde vloer geslapen te hebben, heb ik mijn eerste rugby game mogen bewonderen, het is een mix tussen voetbal en football. Aangezien ik voetbal wel leuk vind en een hekel aan football heb, was dit wel oke om te kijken! Aangezien ze daar op campus wel snel internet hebben in verandering tot mijn internet thuis, heb ik Gooische vrouwen op youtube gekeken:D suuuuuuper leuk weer!! Die avond zijn we naar de universiteit van Maryland gegaan waar een paar vrienden van Kristyn studeren, savonds weer een typisch TV film moment feest gehad om vervolgens weer op een keiharde vloer in slaap te vallen in een grotere studentenkamer dit keer gelukkig:D En toen was het zondag en was ik hier al weer 3 maanden! De tijd vliegt er!! Voelt het bij jullie ook zo snel?? Als de tijd zo snel blijft gaan ben ik voor mijn gevoel al weer bijna thuis!
Om dan nu aan te komen tot vandaag. Ik had een 'fieldtrip' op school waar ik mijzelf al 1maand geleden voor heb aangemeld. Het was een musical fieldtrip en ze leerde je alles wat daar mee te maken heeft. Ademhalingsoefeningen, duidelijk en hard praten, zingen, dansen, toneel spelen en naja was wel lache! Ik wist een maand geleden alleen nog niet dat het vandaag Senior 'skipday' zou zijn. Alle seniors(examenleerlingen) doen dat elk jaar een dag dat alle seniors spijbelen(skippen) dan die dag. Ik was om 1uur klaar, dus ben toen ook lekker al naar huis gegaan om te 'spijbelen';) haha, ik bedoel ik moet me aanpassen aan het leven hier toch;). Thuis gekomen kwam er slecht nieuws, Johns moeder is vanmorgen overleden! Na 3maanden veel morfine en veel heen en weer gereis is ze overleden. Ik had er afgelopen vrijdag net voor het eerst ontmoet, leuk klein lachend omaatje. Vrijdag ga ik mijn eerste Amerikaanse begrafenis meemaken! Nu merk je wel dat je even alleen bent hier en toch wel bij vreemde in huis zit, puur omdat ik gewoon niks weet te zeggen, wat ken je mensen nou ECHT in drie maanden! Ik probeer een lieve Rachel te zijn. Komt goedJ
Ik heb vanavond een sweet sixteen party van Nick. Een kennis. Shannon wil er graag heen, gewoon even lekker als afleiding! Ik ben benieuwd hoe dat hier gaat, omdat 16 toch wel een big age is hier!
Morgen ben ik lekker vrij(vandaag voor jullie dus als jullie het lezen), in verband met de verkiezingen, hier is Obama ook favoriet bij de mensen! Veel documentares en dingen op school moeten bekijken over de verkiezingen, mijn voorkeur gaat toch heel sterk uit naar Obama!
De sojavelden zijn gemaait deze week!!! Wat betekend dat ik volgende week ergens moet schieten ga beginnen en elke dag tot vandaag zeker een uur lekker squad heb gereden op je velden:D Heerlijk:D Het begint hier wel al aardig fris te worden, geen regen, maar koude wind!
Het is hier ook vrij normal ben ik achter gekomen om in de klas te slapen! In al mijn klassen zijn er altijd wel een paar mensen aan het slapen!(school is natuurlijk ook zo moeilijk en zwaar hier…)Zo afgelopen week, een jongen uit een van mijn klassen! (zie foto)
Mijn Engels begint echt goed te worden voor mijn gevoel en veel mensen zeggen het ook tegen me dat ik echt goed ben geworden:D
Ik ga stoppen, heeeeeel veel knuffels en kussen vanuit het koude maar geweldige avontuurlijke Queen Anne!

  • 04 November 2008 - 05:15

    Armando:

    Leuke torie weer! Mja, net nog gesproken op msn. Die foto ook van die papi die ligt te tukken, heerlijk hahah...

  • 04 November 2008 - 07:17

    Maarten:

    Die amerikanen zijn net kleine kinderen met dat verkleden. Maar wel heel leuk . Leuke fotos ook schat. Veel plezier X M

  • 04 November 2008 - 07:32

    Mirjam:

    Hoi lieve Rachel,

    Wat een heerlijke verhalen weer. Natuurlijk wel weer typisch dat jij onder het bloed komt te zitten. Je had je hockeykleding dus makkelijk aan kunnen trekken met Halloween, lekker bloederig! Wees gewoon jezelf dan weet ik zeker dat je John en de rest van de familie tot steun kan zijn lieverd. Je weet hoe ik over spijbelen denk maar geniet er deze keer maar dubbel van. Je hebt het verdiend met zulke goede resultaten. Liefs en een dikkkkkkkkkkkkkke kusssssssssssss.

  • 04 November 2008 - 08:50

    Maya:

    geweldig weer om je nieuwe avonturen te lezen, laat ons niet lang wachten op je volgende bericht! Wat is koud daar, hoeveel graden is dat? en wat moet ik me voorstellen bij schietlessen. Wat is je doelwit? Konijnen!

  • 04 November 2008 - 08:53

    Ev:

    Leuk verhaal weer! En nu de halloween versiering in de kast en de kerstversiering eruit, weet je ook niet wat je meemaakt!
    Ik zal blij zijn als die achterlijke verkiezingen voorbij zijn, vind ze allebei niets en hoe die Amerikanen staan te juichen, ik zie me hier al voor Balkenellende of Bos juichen zeg, not ;-)
    Have fun, X, Ev

  • 04 November 2008 - 11:48

    OMA:

    Hoewel ik je vannacht nog telefonisch heb gesproken heb ik toch weer genoten van je bericht. Ben blij dat je niet naar die "gang" bent geweest; ik krijg er nog pijn in mijn buikt van. Is je feest van vannacht wel leuk geweest? Ik bel je volgende week weer en voor nu een dikke knuffel van oma.

  • 04 November 2008 - 13:32

    Holly:

    Rochel, Eindelijk weer een leuk verhaaltje van je! Heerlijk om je verhalen te lezen en zo te zien heb je een leuke Helloween gehad. Weet je wel hoe je moet bidden haha want volgens mij vind je dat maar niks of wel?
    Hele dikke kus!
    Heeel veel liefs,
    Holly

  • 04 November 2008 - 14:28

    Marjon:

    He, dan ziet onze pompoen er toch beter uit (met Roos samen gezicht in gesneden met een lichtje)! Super weer om je verhalen te horen en de foto's te zien. Blijf lekker genieten, het is dan wel erg amerikaans, maar saai is het niet! Dikke knuffel Marjon

  • 04 November 2008 - 17:14

    Celine:

    hee rachel,
    klinkt allemaal erg leuk dat halloween, zal ook wel leuk zijn als ze dat hier hebben ik verkleed me wel hoor haha. je bent ook echt een slimmerd aan het worden met je A's!! ga zo door zou ik zeggen
    spreek je snel weer
    liefs celine

  • 04 November 2008 - 20:53

    KIP:

    Rachel!!
    Heb je net op msn gesproken, maar moet toch even reageren!! Je foto's zijn weer geweldig en je verhaal is ook weer heerlijk om te lezen, echt leuk om een halloween mee te maken in Amerika, zou ik ook wel eens willen! lijkt me echt stoer!! Ik ga je snel mijn mail sturen!!

    dikke kus van je kip(L)

  • 05 November 2008 - 17:03

    G.:

    In februari in de sneeuw quad rijden =D Spreek je snel weer.. xx (L)

  • 06 November 2008 - 07:34

    Ilja:

    Heyy..:)
    heel leuk weer om je verhaaltje te lezen.. en Obama heeft gewonnen! dus.. zal wel feestje geweest zijn daar
    Heel veeeeeeel plezier nog !!!

  • 07 November 2008 - 01:18

    Mickey:

    Staat je leuk die bril ;) haha .. Mooi verhaal! Ik spreek je snel weer snolll

    Xx

  • 09 November 2008 - 11:28

    Laura:

    Ik moetst het verhaal 3 keer lezen om te kunnen volgen wat je nu weer allemaal hebt meegemaakt. Zijn ze in Amerika bang dat ze zich gaan vervelen? Jemig zeg, wat een tempo heeft dat volk. Geen wonder dat je tijdens school gaat slapen, want wanneer moet je dat anders doen? Maar goed, Halloween is weer voorbij, dus de komende 3 maanden elke dag pompoensoep, pompoentaart, pompoenpuree want dat spul moet natuurlijk wel op. Well, my dear, have fun the coming week and a big hug for you!

  • 10 November 2008 - 19:23

    Nicky:

    (L)

  • 15 November 2008 - 12:26

    Henk:

    hoi kleine fop, ik wilde nu een keer de laatste zijn. er is wat onderweg enne....je weet het hé

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Na mijn Amerikaanse avontuur ga ik nu het volgende avontuur weer aan: ik ga stage lopen in Nieuw Zeeland:D:D

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 67683

Voorgaande reizen:

29 Juli 2011 - 11 Februari 2012

Stage Huka Lodge New Zealand!

10 Augustus 2008 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: