THUIS!!! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu THUIS!!! - Reisverslag uit Huizen, Nederland van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu

THUIS!!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

16 Juni 2009 | Nederland, Huizen

Dan toch nog een klein berichtje!! Mijn welkom van al mijn vrienden en family was te mooi om over te slaan!!!
Ik zal ook nog een beetje over mijn afscheid vertellen met mijn eigen familie! Mijn laatste avond in Queen Anne vonden Shannon en Kristyn dat ik nog een Amerikaans feestje mee zou moeten maken. Ik had al cadeautjes met mijn gezin uitgewisseld en voor iedereen wat gekocht wat mij het meeste van dat jaar is bijgebleven!
Die avond hadden we dus weer een typisch Amerikaans feestje met alle bekende drankspelletjes, waterbier en nog meer! was nog erg gezellig voor de laatste avond om ook nog even een Amerikaans huisfeest mee te maken. Die morgen om 7uur thuis gekomen aangezien om negen uur mijn ontbijt begon. Snel een douche genomen en het ontbijt starten. Ik had allemaal Nederlandse spulletjes die pap en Laura mee hadden genomen vanuit NL. Ik had aan iedereen gevraagt een oranje shirt aan te trekken aangezien dat onze kleur is. een kennis van mijn family had oranje champange meegnomen, heeeeeeeeeeeeel vies in de vroege morgen als je nauwelijks tot niets hebt geslapen. Natuurlijk Amerikaans veel 'laatste' foto's gemaakt en gewoon gezellig gegeten en gepraat met elkaar. Aangezien er heel vaak files zijn over de grote brug waar we over heen moeten gingen we gelijk na het ontbijt weg. Iedereen gedag gezegt, maar met de boodschap dat ik zeker te weten terug zal komen, dus dat het niet echt een afscheid was. Die dag heb ik met de Wheelers doorgebracht. Naar de mall geweest en naar de film om vervolgens mijn 'laatste' Amerikaanse diner te hebben. Het afscheid op het vliegveld was niet al te moeilijk. Voor mij niet, het voelde niet als weg gaan, ik blijf in contact. Deze mensen hebben mij een onwijs gaaf jaar gegeven dus ze komen niet meer van me af;) Ik ben zeker van plan om terug te komen. Mijn gezin had het wel even moeilijk.
De eerste vlucht was goed en snel verlopen, de tweede vlucht van London naar A'dam wat minder. Het vliegtuig was kapot dus ze moesten naar een nieuw vliegtuig 'zoeken'. Iedereen zat natuurlijk al op schiphol te wachten dus hun spanning werd ook groter en die van mij ook aangezien ik iedereen toch wel weer erg graag wilde zien!!! Eindelijk was ik dan 2,5 later dan gepland geland in A'dam. Toen ik de deuren uit liep kreeg ik de schrik van mijn leven, al mijn vriendinnen en family begonnen keihard te schreeuwen en rende op mij af om me te knuffelen!! Balonnen, bloemen, spandoeken, shirts, ik had mij geen beter welkom kunnen wensen. Had wel een traantje weg gepikt. Met wat een topmensen leef ik hier dan ook thuis als ik zo een gaaf welkom krijg. Mijn moeder met mijn gap van graduation op en mijn vader stond gelijk klaar met mijn eerste legale Nederlandse Heineken!!! Sterk vergeleken met dat water bier in Amerika!! Daarna is iedereen mee naar huis gekomen en hebben we lekker nederlands patat en kroketten gegeten!! Heerlijk. Caroline een onwijs mooie en lekkereijstaart van de hoop gemaakt. Erg gezellig was het om weer lekker 'thuis'te zijn met alles wat je gewent bent. Niks is verandert en zo voelde dat ook niiet. Ja mijn huis is verbouwt en ik heb een nieuwe kamer, dus dat is nog wel even wennen, maar het is heeeeel mooi geworden!!!
Het voelt goed om weer thuis te zijn, maar ook alsof ik nooit ben weggeweest. Wat kan de tijd dan toch snel gaan he?? Ik zou het hele jaar zo weer over doen na de geweldige tijd die ik heb gehad!!
Iedereen nog eens heel erg bedankt voor het lezen van mijn blog, ik heb het leuk gevonden mijn blogs te schrijven en zal het missen! Maya ook he?? Haha.
Ik heb vandaag mijn eerste rijles, dus ga ophouden!!! Kijk er erg naar huis!!
Dit keer kussen en tot snel in Huizen vanuit Huizen!!! Zal nu even wat foto's gaan plaatsen..

  • 16 Juni 2009 - 11:15

    Mirjam:

    Dat ik deze laatste keer toch de eerste ben doet me goed. Het is heerlijk dat je weer thuis bent. Het was een groot feest op Schiphol en later bij ons thuis met alle leuke, lieve, gekke ballonnen, spandoeken, t-shirts, liedjes en niet te vergeten de opname voor het TV programma hello / goodbye. je leek wel een filmster. Lieve schat, zie je straks gelukkig weer. Ben blij dat je avontuur zo goed is verlopen. Heel veel liefs van een supertrotse mama.

  • 16 Juni 2009 - 11:34

    Marjon:

    Het was heerlijk om je weer in het echt een knuffel te kunnen geven! Nogmaals welkom thuis en blijf natuurlijk ook hier lekker genieten van alles. Dikke kus en tot gauw, liefs Marjon

  • 16 Juni 2009 - 14:15

    Maarten:

    Was echt gezellig mop ben blij dat je weer thuis bent.
    Zie je snel weer:)
    kus

  • 16 Juni 2009 - 20:33

    Maya:

    uit gewoonte kijk ik weer op je blog. En dan staater ook nog een nieuw bericht! ik blijf het gewoon de komende tijd proberen.

  • 16 Juni 2009 - 20:34

    Maya:

    Waar zijn die foto's trouwens!

  • 17 Juni 2009 - 21:16

    Oma:

    Leuk dat je nog even een berichtje geeft nu je weer in Huizen bent. Je aankomst was prachtig met al die meiden, balonnen etc. een ware happening. Ik ben blij dat je er weer bent en wens je veel succes met je rijlessen. Ik hoop je weer gauw te zien. Dikke jnuffel van oma.

  • 19 Juni 2009 - 08:27

    Ev:

    Ik zou gewoon mn rijbewijs in de USA gaan halen als ik jou was... heb je een goed excuus om weer die kant op te gaan en als je daar 3x om een pilon op de parkeerplaats hebt gereden ben je geslaagd!

    X
    Ev

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Na mijn Amerikaanse avontuur ga ik nu het volgende avontuur weer aan: ik ga stage lopen in Nieuw Zeeland:D:D

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 67668

Voorgaande reizen:

29 Juli 2011 - 11 Februari 2012

Stage Huka Lodge New Zealand!

10 Augustus 2008 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: