Camperen!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu Camperen!!!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu

Camperen!!!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

23 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hello all of you!!
Ik zal maar verder gaan op mijn verhaal van vorige week! John en Anita waren vorige week donderdag dus bij mij op bezoek! Ik had die dag ook mijn senior game. Bij het inspelen voor de game kwamen John en Anita aanlopen! Het was echt heel leuk maar ook wel raar om weer echt bekende te zien! Het was dus ook de dag van de senior game, dat wil zeggen de laatste thuis wedstrijd van het seizoen voordat de playoffs beginnen! Alle seniors(examenleerlingen) krijgen dan bloemen enzo en je ‘ouders‘ lopen samen met je het veld op om je te eren voor je prestaties! John en Anita hebben mij op het veld begeleid als ‘ouders‘! Het was wel grappig, want wij waren gewoon Nederlands aan het praten en een paar mensen zaten ons echt aan te kijken alsof we gek waren! Na onze wedstijd heb ik ze alles laten zien; school, het huis, omgeving en naja gewoon mijn leventje hier! Het was heel leuk om allemaal te laten zien. Het was vooral goed om te zien dat dingen voor hun ook nieuw waren of raar, voel ik mijzelf toch niet de enigste hier voor wie iets anders is of nieuw;) Savonds zijn we gezellig uit eten geweest, zoveel Nederlands hebben we dus eigenlijk niet gesproken, want savonds moest ik dus gewoon Engels praten tijdens het eten! Naja het was heel gezellig en het deed me beseffen met hoeveel trots ik mijn leventje hier eigenlijk liet zien, dat ik weet hoe een mazzel ik heb met waar ik terecht ben gekomen enzo!
Toen kwam het weekend: CAMPEREN! Het is hier sinds ik hier ben alleen maar bloody hot geweest en uitgerekent dit weekend moest het 13graden zijn! Maar oke vol goede moed gingen we op naar Delaware. We zaten op een camping aan de zee. Ik weet een ding wel na afgelopen weekend. Camperen is niks voor mij! Het was koud, vies en nog eens koud! Ondanks dat heb ik wel een super weekend gehad! We hebben het zelf leuk gemaakt! Grote kampvuren, typisch Amerikaanse smoris(honingkoekjes met daartussen marshmallows en chocolade), warme chocolade melk, spookverhalen, naar het strand geweest, het stadje in geweest en een fietstocht gemaakt! Het was echt raar om weer te fietsen en sommige mensen in de groep waarmee ik was wisten geen eens hoe ze moesten fietsen! Is toch raar? Hoe kan iemand niet kunnen fietsen?? Het leukste van alles was toch wel dat onze tent onze tweede nacht ingestort was en natuurlijk waren te tentpalen uitgerekent op mijn hoofd gevallen! De eerste keer dat het ingestort was hebben we het weer opgebouwd(om half 4 in de nacht in het pikkedonker en het zo koud was dat ik mijn lichaam niet meer voelde), de tweede keer dat het is ingestort hadden we het niet in de gaten en hebben lekker doorgeslapen(zie foto’s) Laat ik het zo zeggen voor een weekend is camperen leuk en lang genoeg voor mij;)
Afgelopen dinsdag had ik dan eindelijk mijn dansconcert! Voordat het concert begon kreeg ik eerst echt een hoerenlaag make-up op mijn gezicht, ik heb me nog nooit zo een clown gevoelt!(zie foto) Pakjes aan, jeans aan, bloemenkettingen, surfboarden, beachvoleyballen, zonnebrillen en starten maar! Het is allemaal op film opgenomen en de film is te koop! Dus mensen die mij voor lul willen zien staan, zijn over een klein jaartje van harte welkom om mijn dansconcert te komen bekijken! Ook the band and the choir traden op natuurlijk! Het was weer net zoals in een high school musical film enzo!
Goed nieuws: de sojavelden worden over 2 weken geknipt en dat betekend dat ik ga beginnen met mijn schietlessen:D Jippie! Ook heb ik dan suuuuper veel grond om lekker squad op te rijden:D
Het hockeyseizoen is dus ook bijna afgelopen, op dit moment zitten we in de playoffs en zodra je een wedstrijd verliest lich je eruit en is ons hockeyseizoen dus over! Ik heb me ingeschreven voor indoor hockey! Heb geen idee hoe ze dat hier spelen aangezien veldhockey al zo anders gaat als in Nederland!
Weer super leuk alle kaartjes(mijn hele raam op mijn kamer hangt vol met kaartjes), krabbels, reacties en alles:D Mensen beginnen me hier ook al knuffels te geven en iedereen zegt van me te houden(Amerikanen schijnen iedereen aardig en leuk te vinden, tot dat je wegloopt;) Net zoals de film mean girls, heel schijnheilig:P) Mij vinden ze wel oke, ze vinden mij vooral heel grappig, om dingen die ik zeg, ze nemen alles heel serieus wat je zegt en naja zelfs veel dingen als sex of drugs is ook taboe onder jongeren hier. We hebben ook pompoenen gekocht voor Halloween die we natuurlijk zelf gaan versieren en snijden enzo:D lekker Amerikaans weer laat ik maar zeggen;) Dit weekend gaan we ook naar een of ander spookhuis, het is een traditie van hun en het schijnt heel leuk te zijn, we gaan met een hele groep jongeren, naja een verslag ervan komt later:D
Het word weer een te lang boekwerk, dus stop maar even voor deze weekJ Dikke knuffels en kussen(ik mis ze nog steeds wel hoor:D, maar ik mis het graag, want ik wil niets missen van mijn avontuur hier:D)

  • 24 Oktober 2008 - 00:43

    Mickey:

    weer super super leuk om te lezen! Tot snel (L)

  • 24 Oktober 2008 - 03:37

    Armando:

    Haha ja Rachy. Je had zeker niet gedacht toen je nog in NL was, dat je naar de states zou gaan om te kamperen! ;-P In ieder geval zeker weer leuk geweest om bekende te zien!!

  • 24 Oktober 2008 - 07:55

    Anita:

    Hoi Rachel,

    Wij vonden het ook super leuk om bij je te zijn!! Ik heb veel aan je gedacht toen de temperatuur zo naar beneden ging tijdens jullie kamperen. Zijn alle etenswaren al op?? En heb je al kip siam gemaakt?
    Nog veel plezier en spreek je snel.
    XXXX Anita

  • 24 Oktober 2008 - 09:11

    Holly:

    Clownyyy ahha!
    Hoe ging je dansoptreden? Ik wil die film wel zien hoor. Ik vind het echt heel erg leuk je verhalen ( boekwerken) haha nee het zijn geen boekwerken. Zo lijkt het namelijk alsof wij je avontuur ook meemaken!

    Leuk je foto's en ik zie jou al om 4 uur in de nacht staan je tentje opbouwen.wil snel je verhaal horen met pompoenen.

    Hele dikke knuffel en kus!

  • 24 Oktober 2008 - 09:13

    Henk:

    KNUFFEL KNUFFEL KNUFFEL enne....... je weet het hé!!!!!

  • 24 Oktober 2008 - 12:24

    Evelyn:

    I am with you on that "not camping" verhaal, echt ook zooo niet mijn ding (heb ook nog nooit in een tent geslapen, dus dat scheelt!)
    Nog iets wat Amerikanen niet kunnen, behalve het fietsen, is schaatsen!
    Schietlessen lijkt me dan wel weer geweldig (en handig), dr zijn dr hier een paar op mn werk die ik ook wel ff zou willen neerknallen;-)
    Mis een reactie van je moeder......is ze vrij?
    X
    Ev

  • 24 Oktober 2008 - 12:32

    Mirjam:

    O, was ik nog maar zo jong...:) Al die avonturen, heerlijk volop van alles genieten, ook van het slechte weer, ingestorte tenten, gekneusde voeten, bulten, blauwe plekken.
    Kan bijna niet wachten om het allemaal met eigen ogen te zien en jouw enthousiasme te kunnen voelen. Dat kamperen niets voor jou is wist ik natuurlijk al. Voor jou beter een heel klein hok in Spanje dan een tent in de USA :)
    Kijk goed uit met Haloween he, want je weet dat jou altijd wel weer iets geks overkomt.
    Zou ook wel een rol willen hebben in deze soapserie!

    Liefs en dikke kus (L) Mirjam

  • 24 Oktober 2008 - 15:19

    Ilja:

    Hey..
    Weer geweldig om je verhaal te lezen, zit elke keer weer te lachen. Ook leuk dat je eindelijk weer even normaal Nederlands heb kunnen spreken.. en ik hoop dat je niet te erg schrikt met Halloween.

    Liefs Ilja

  • 24 Oktober 2008 - 17:22

    G.:

    Ìk dacht dat jij een bikkel was, als een weekendje camperen je al te zwaar is ;) Blijf foto's uploaden, vind het echt leuk om ze te bekijken.. Winnen met hockey en feesten en griezelen met Halloween!! Dat laatste lijkt me ook wel wat ;)

    Xxxx loveee you.

  • 24 Oktober 2008 - 19:26

    Oma:

    Het verwondert me niet dat die tentstokken uitgerekend op jou terecht kwamen; zoiets hoort nu eenmaal bij jou. Ik heb je verhaal weer met plezier gelezen en ben erg benieuwd naar de film. Krijg je in de winter ook skilessen?
    Ik bel je weer gauw en voor nu een dikke knuffel.

  • 26 Oktober 2008 - 17:50

    Ellis:

    Rachel super om het weer allemaal te lezen, maar camperen niet iets voor jou? jammer ik wilde juist als je terug kwam met iedereen in een tentje gaan slapen ergens in the middle of nowere!!

    Ik wacht weer op je volgende verhaal(L)

    XXX Ellis

  • 26 Oktober 2008 - 19:09

    Nicky:

    Zo Harry, leuk weekendje heb je weer achter de rug he met je tentje ;)! Ik zal binnekort wel even die film bekijken bij je moeder. Spreek je zo aan de telefoon misschien?!

    Liefs X

  • 26 Oktober 2008 - 19:09

    Nicky:

    En ohja.. Camperen is met een K ;)!

    X

  • 29 Oktober 2008 - 12:01

    Mickey:

    Nieuw verhaaaaaal :D Waar blijft ie ;)

    XX

  • 29 Oktober 2008 - 15:00

    Raissa:

    net terug van vakantie dus beetje laat!!

    maar heb je verhaaltjes gemist! snel bellen!

    gek op je!!
    xxx

  • 30 Oktober 2008 - 00:20

    Lore:

    Holaaaa american girl .. :D Heerlijk om je berichtje te lezen! En ook heel nice om de foto's -eindelijk- te zien ! Ziet er moooooi uit ! Mis jou knuffels! X

  • 30 Oktober 2008 - 07:59

    Maya:

    hoopte dat er al weer een nieuw bericht van je was want het is donderdag vandaag en dan heb je meestal een bericht. Maar bij jou is het nu ook pas 3.54 uur zie ik. Ik ben weer te ongeduldig. Vanavond is het Halloween hoorde ik net op de radio. Hopelijk heb je het hier niet zo druk mee dat er geen tijd is voor een bericht. Kortom ik smuy elke keer van je berichten en kijk dan weer uit naar de volgende

  • 02 November 2008 - 19:06

    G.:

    Kom op met je nieuwe verhaaltjeeeee... en meer foto's =)

  • 03 November 2008 - 02:12

    Mickey:

    Zet er is een nieuw verhaal op snolletje!!!!

  • 03 November 2008 - 16:35

    Maarten:

    Hey lieve rachel!

    Beetje hele late reactie op je verhaaltje. Ik had hem al wel gelezen maar ik was vergeten om een berichtje eronder te zetten.
    Echt superleuk wat je allemaal meemaakt
    lijkt american Pie wel die film haha.
    Maar tuurlijk mogen ze jou wel. En als ze je lastig vallen moet je maar een ticket sturen. Kom ik je helpen;)
    Lieverd schiet op met je nieuwe verhaal want ik ben benieuwd. Geniet van elk moment!
    Kusje M

  • 03 November 2008 - 18:03

    Maya:

    waar blijft je verhaal? of heb je halloweeen niet overleefd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Na mijn Amerikaanse avontuur ga ik nu het volgende avontuur weer aan: ik ga stage lopen in Nieuw Zeeland:D:D

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 67682

Voorgaande reizen:

29 Juli 2011 - 11 Februari 2012

Stage Huka Lodge New Zealand!

10 Augustus 2008 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: