Hallo weer lieve allemaal!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu Hallo weer lieve allemaal!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Rachel Foppen - WaarBenJij.nu

Hallo weer lieve allemaal!!

Door: Rachel

Blijf op de hoogte en volg Rachel

18 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Heej lieve allemaal!
Ik was vorige week nog vergeten te vertellen dat je bij hockey ook een ‘little sister’ hebt dat is een meisje uit het team onder jou die ‘freshmen’(brugpieper) is. Je geeft elkaar voor elke wedstijd een cadeautje, wat meestal snoep is of een brief om elkaar aan te moedigen en succes te wensen. Zoals ik al zei de team spirit is hier heel hoog;)
Afgelopen weekend had ik uiteraard weer een sleepover met een hele groep meiden, die zaterdag zijn we moet zijn allen dress shopping gaan doen voor homecoming, dat betekent hier alle jurken die je ziet, duur of goedkoop, je past ze allemaal. Moet je dus nagaan dat we met een groep van 10meiden ze de hele dag alle pashokjes in elke winkel bezet hielden. Ik heb gelukkig een mooie jurk gevonden voor homecoming.
Zondag eindelijk weer een rustdagje, echt ze rusten hier echt nooit volgens mij, ik dacht namelijk niks te gaan doen, maar uiteindelijk gingen we weer naar vrienden van hun en uit eten.
Mijn Hawaii dans was goed gegaan en mijn groepje heeft het hoogste cijfer gekregen. Je krijgt hier heeeeeeeeeeeel snel hoge cijfers voor niks doen, ik heb tot nu toe alleen maar A’s gehaalt, dus is het hoogste wat je kan halen. Deze week zijn we ook begonnen oefenen voor ons concert: BALLET!! Geloof me in al die houdingen en je voeten kruislings en je armen mooi houden is nog best lasting. Allemaal in onze pakjes en mooie ballet schoen tjes. Iedereen die me zou zien zou moeten lachen.
Ik heb mijn tweede waarschuwing gehad voor mijn kleding, opnieuw zag je te veel borst, de leraar gaf me een stille hint en zei zo van volgens mij ben jij verkouden morgen kijkend naar me borsten, fijn weer. School is heel erg in zijn regels, ze gaan vanaf volgende week om de zoveel tijd ook drugshonden rond laten lopen in school langs de lockers en auto’s. Het zou me niks verbazen als er veel drugs is, elke dag ophnieuw word er ook op de wc’s gerookt, alle wc’s staan altijd blauw van de rook. Ik ben trouwens nog steeds gestopt met roken:d
Ik ben op dit moment zo zuur, kan bijna niet lopen van de spierpijn, 2keer in de week komt er een personal trainer om ons conditie training te geven, afgelopen maandag heeft ze ons helemaal afgemat. Hockey is nog steeds veel, maar begint allemaal te wennen en in zijn ritme te komenJ Ik word al meer in de dagelijkse sleur me genomen met alles, wat fijn is, want ben gelukkig niet zo moe meer elke dag.
Ik ga binnenkort een speech houden op wel te verstaan 2oktober voor de rotary club, dat is een international iets over de hele wereld en ik ben gevraagt om iets over mijn land te komen vertellen! Ik krijg vrij van school om dat te doen. Ook ben ik door school gevraagt om voor 300seniors(examenleerlingen) een speech te houden! Doodseng, maar ik zeg op alles gewoon maar ja, wie niet waagt wie niet wint:d
Ik kom net terug van een hockeywedstijd en we hebben gewonnen, als je een wedstijd away hebt mag je altijd eerder weg van school, omdat hier alles 2uur rijden is;) Morgen weer een wedstrijd, wens me succes want ik kan bijna niet meer lopen van de pijnL Ik had vorige keor ook over die team spirit briefjes vertelt, vandaag hadden we er weer eentje en dit stond erop: Coming together is a beginning. Keeping together is progress. Working together is success. C’mon ladies Beat ST. Michaels! Lions together. Lion staat voor onze schoolmascotte an ST. Michaels was de club waar tegen we speelden, in die plaats s tevens de film wedding crashers opgenomen;)
Dat was het denk ik wel weer, elke keer als ik het bericht plaats, bedenk ik me later dat ik vet veel verge ten ben te zeggen..
Dikke kus en knuffels weer voor iedereen(ik mis ze namelijk nog steeds:p, ik krijg er wel heel veel goeds voor in de plaats hier gelukkig, wat het missen waard maakt;))

  • 19 September 2008 - 06:20

    Armando:

    Lachen allemaal! Haha maar je word wel helemaal afgetuigd daar!! Enne succes met al je preken en speeches!! :-p

    Ayooo!!

  • 19 September 2008 - 06:22

    Armando:

    Enne, waar blijven die foto's nou?

  • 19 September 2008 - 07:25

    Mirjam:

    Wat ben ik trots op je zeg! Speechen voor de Rotary en voor 300 seniors en ook nog eens niet in je eigen taal, helemaal top dat je dat durft en doet! Je moet zeker wat foto's laten maken van je balletavonturen. Dat mag je ons echt niet onthouden. Wat dat betreft denk ik dat dat speechen je makkelijker af zal gaan dan al die balletpasjes! Jammer dat Armando me voor was (snelle jongen) maar toen zat ik nog in de auto naar mijn werk. Volgende keer probeer ik weer de eerste te zijn.
    Dag lieve schat veel plezier dit weekend.
    Kus en knuffels xxxxxxxxx

  • 19 September 2008 - 08:47

    G.:

    Nice story ;)
    Je hebt het er wel heel goed geloof ik..
    Je zal wel erg volwassen terug komen als ik het zo lees. Amerika staat dus een beetje voor elkaar helpen en alleen maar lachen?

    Tot gauw weer op msn. (L) kusjee.

  • 19 September 2008 - 08:51

    Michiel:

    Zusje heel erg leuk! Is toch super om lekker over je eigen land te vertellen... Vinden ze allenmaal prachtig :D Vind het wel super dat je dat doet, want je bent altijd verlegen in dat soort dingen..
    En gewoon doorgaan met sporten de pijn gaat vanzelf weg als je warm bent ;)
    Heel veel succes en een dikke kus

  • 19 September 2008 - 10:55

    OMA:

    Je bent toch wel een kei als ik lees wat je allemaal onderneemt en doet. Een lezing over Nederland en dat in het Engels is ook niet niks. Of jij bent super of de anderen zijn veel minder, maar hartstikke leuk dat je het allemaal zo goed kan bijbenen. Ik wordt steeds nieuwsgieriger naar je foto's; waarom krijgen we die niet te zien? Ik zie met spanning uit naar je volgende bericht. Kusjes en een dikke kneffel van oma.

  • 19 September 2008 - 15:36

    Ilja:

    Heey Rach..
    Echt leuk.. maar ik wil wel een filmpje van dat balletten zien want dan kunnen wij ook meelachen;) haha. heel veel plezier en succdes natuurlijk met je speeches maar ik weet zeker dat je het kan!
    Liefs ilja

  • 19 September 2008 - 17:37

    M33rt4H:

    liefje!

    Het klinkt echt als een andere wereld daar. Dat ze gewoon drugshonden rond laten lopen echt para.
    Je verveeld je in ieder geval niet . Ben blij dat je het leuk hebt daar en veel succes met je wedstrijd mop
    Kusjes maarten!

  • 20 September 2008 - 06:08

    Nicky:

    Echt weer een Rachel verhaaltje! Ik had je wel even willen zien hoor in je balletpakkie;)! Nou tot vanavond on the phone (L)!

  • 21 September 2008 - 14:43

    Holly:

    succes lieve rochie met je wedstrijden en je bent toch een prater dus het komt helemaal goed meid!
    hele dikke kus & knuffels

  • 22 September 2008 - 15:42

    Sean:

    Zo te horen, heb je veel plezier daar. Top toch!, en gewoon doorgaan met A's halen want hier zijn ze een stuk moeilijker te verkrijgen. vraag me af of ik er ooit weleens 1 gehad heb haha.

    kus

    Sean

  • 23 September 2008 - 12:49

    KIP:

    Rachel!!
    Te leuk weer dit verhaal en dan dat gedoe met je tiet..haha zal ook niet he!! Die speeches ga je toch wel goed doen! let maar op, dat schut jij wel even uit je mouw!

    dikke kus!

  • 23 September 2008 - 19:05

    Tessa:

    Hee! wat leuk jo dit allemaal ik hoorde via me moeder dat je deze site had dus ik meteen kijken echt super ik hoop dat je zo posetief blijft! nou meiss geniet ervan en ik zal nog wel wat van me laten horen want ik vin het super om je avondturen te lezen !

    geniet ervan kus tesz

  • 23 September 2008 - 20:16

    Raissa:

    Gek op je Rachkoppie(L)

  • 24 September 2008 - 14:44

    Ans,:

    Hoi rachel,
    Zo te lezen heb jij daar een leuk maar druk leven.Heel veel succes!!Liefs,
    Ans en piet


  • 25 September 2008 - 17:25

    Laura:

    Nice story again, my dear. Als je je echt onsterfelijk wil maken moet je die speech voor de rotary in je balletpakje doen met half blote borsten en met een jointje voor iedereen: zo doen we dat in Nederland! We horen een heleboel over ladies, dresses en sleepovers, but what about the boys?
    Have fun and till soon!

  • 29 September 2008 - 08:19

    Maya:

    waar blijft je nieuwe bericht. mag je niet meer in je kjlas aan je weblog werken?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Rachel

Na mijn Amerikaanse avontuur ga ik nu het volgende avontuur weer aan: ik ga stage lopen in Nieuw Zeeland:D:D

Actief sinds 08 April 2008
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 67690

Voorgaande reizen:

29 Juli 2011 - 11 Februari 2012

Stage Huka Lodge New Zealand!

10 Augustus 2008 - 15 Juni 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: